Wtyczki integracyjne z Shoper

0
1322

Czym jest Shoper?

Shoper jest platformą internetową, na której w bardzo prosty sposób możemy założyć sklep internetowy. Wybierając odpowiadający nam plan taryfowy dostajemy gotowy skrypt sklepu internetowego wraz z darmowymi szablonami, oraz łatwą możliwością ich konfiguracji. System Shoper zawiera w sobie szereg udogodnień i integracji z dzisiejszymi sposobami sprzedaży wykorzystywanymi w e-commerce. Można wyróżnić integracje ze sklepem na Facebooku, Allegro, porównywarkami cenowymi, skryptami do obsługi wysyłek towarów, oraz blog sklepowy.

Najczęstsze problemy w e-commerce

Każdy kto miał styczność z e-commerce wie jak ważne jest pilnowanie danych o stanach magazynowych i cen w sklepie internetowym. Jeden nasz błąd potrafi nieźle namieszać podczas, gdy nic nieświadomi Klienci będą dalej prowadzić zakupy. Porządek w liczbach jest podstawą przy prowadzeniu rzetelnie naszego biznesu. Zaoszczędzi nam wiele przykrych sytuacji i energii poświęconej na uspokajanie zdenerwowanych Klientów, którzy przykładowo dokonali zakupu towaru niebędącego fizycznie na magazynie.

Jak ułatwić sprzedaż w sklepie internetowym?

Najprostszym rozwiązaniem dla przytoczonych powyżej problemów jest zatrudnienie osoby, która codziennie, a nawet kilka razy dziennie będzie sprawdzać zgodność danych w sklepie internetowym z programem magazynowym w biurze. Wszyscy się chyba zgodzimy, że to mało inteligentne rozwiązanie, zwłaszcza gdy posiadamy na magazynie setki lub tysiące produktów.

Co zatem zrobić, by ułatwić sobie pracę i nie marnować cennej energii pracowników? Z pomocą przychodzą gotowe rozwiązania integracyjne dla najpopularniejszych programów magazynowych z różnymi systemami e-commerce.

Integracja lekiem na błędy

Wykorzystując wtyczki integracyjne Shoper pomiędzy naszym programem magazynowym, a sklepem internetowym pozbywamy się ryzyka pomyłek czy nieaktualnych danych. Integracja ta bowiem na bieżąco aktualizuje w obie strony dane, które normalnie wprowadzalibyśmy ręcznie. Oszczędzamy czas i pieniądze, ponieważ możemy wtedy skupić się na ich pomnażaniu.

Zasada działania integracji polega na działaniu programu w tle. Rejestruje on sprzedaż danego produktu i aktualizuje ilość sztuk na magazynie pomniejszając ją o odpowiednią wartość. Natomiast podczas, gdy przyjdzie do nas zamówiony towar, który należy wprowadzić na magazyn, program automatycznie powiększa ilość sztuk widoczną w sklepie. Dzięki takiemu rozwiązaniu nigdy nie będziemy mieli sytuacji, kiedy Klient chcąc kupić jakiś towar dowie się, że go nie mamy choć ostatnich kilka sztuk kurzy się na magazynie i zastanawiamy się dlaczego się nie sprzedają. Także w drugą stronę nie będziemy musieli dzwonić do Klienta przepraszając go za błąd na stronie, który zasugerował mu iż posiadamy towar, którego już np. nie produkują.

Inwestycja, która procentuje

Koszty wtyczek integracyjnych wahają się w granicy 50-200 zł. Jest to naprawdę niewielki koszt, na jaki może sobie pozwolić każdy przedsiębiorca. W zamian za tych kilka złotych dostajemy niezastąpione narzędzie usprawniające pracę i zapobiegające potencjalnym problemom. Warto wybrać gotowe i sprawdzone rozwiązania dostępne na rynku. Poczytać opinie i postawić na dobre, dopracowane produkty, które z pewnością nas nie zawiodą.

Ciężko jest przeliczyć to co zyskujemy inwestując we wtyczki integrujące na pieniądze. Jest to coś co docenimy dopiero po zakupie. Dlatego warto przemyśleć zakup tego niezwykłego narzędzia. Specjalistyczne firmy często posiadają w swojej ofercie również inne rozwiązania, które mogą usprawnić wiele innych codziennych obowiązków przy sklepie internetowym.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here